środa, 26 października 2011

Żabka ;D

Hej,
Właśnie wróciłam ze szkoły i miałam ochotę na loda. Właśnie się nim zajadam. Wiem, że to nie ta pora na tego typu rzeczy. Powrót ze szkoły był bardzo pozytywny. Wracałam z Wiolą i przez 15 minut naszej drogi, cały czas się śmiałyśmy. Weszłyśmy po drodze do sklepiku z drobiazgami i kupiłam sobie malutką żabkę, którą można gdzieś przykleić. W domu szukałam miejsca, gdzie ją mogę usadowić i trafiło na ramkę ze zdjęciem. Ładnie to wygląda, a za żabkę zapłaciłam tylko 0,30zł. A tu macie zdjęcie, przepraszam, że jest trochę rozmazane. ^^


Jutro jestem dołączona z Wiolą do klasy 2c, nie wiem jak to przeżyję. Chłopaki od nas z klasy jadą na jakiś turniej w piłkę nożną, mam nadzieję, że zajmą jakieś miejsce. ^^
Wpadnę wieczorkiem jak odrobię lekcje.
Pa pa ; *

2 komentarze:

  1. lubie takie małe drobiazgi, potrafią umilić życie:)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. o , powodzenia dla twoich kolegów :)
    ja też nie wiem jak przeżyje jutro :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)