wtorek, 25 października 2011

W kinie ;D

Hej,
Właśnie wróciłam ze szkoły i jestem zmęczona. Chyba pójdę trochę odpocząć, ale najpierw odrobię lekcje. Dobrze, że mamy mało zadane. Dzisiaj byliśmy w kinie na filmie 'Bitwa warszawska 1920'. Film był wyświetlany w 3D. Podobał mi się, gdyż nawiązywał do historii naszego kraju. W niektórych momentach jest 'nudny', nic się nie dzieje, ale mało jest takich chwil. Przez większość chwil toczą się różnego rodzaju walki, bitwy. Możemy też wyodrębnić wątek miłosny. ^^ Polecam ; D


Idę odrobić lekcje, a potem obejrzeć jakiś film dla relaksu.
Pa.

2 komentarze:

  1. byłam też z klasą :D
    świetny film <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Film oglądałam , mi osobiście się podobał ;)
    + Zapraszam do mnie nowa notka . miło mi będzie jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)