niedziela, 2 marca 2014

Mix

Denerwuje mnie ta pogoda. Raz grzeje słońce, czuć wiosnę, a za chwilę jest ponuro, chłodno i brzydko. Przez tak zmienną aurę na dworze, aż nic się nie chce robić. Prawdziwa wiosno przybywaj szybciej! Mam już sporo planów, które chcę zrealizować na wiosnę. Między innymi powinnam się wybrać na duże, wiosenne zakupy, bo mam ogromne pustki w szafie. I chciałabym zacząć jeździć na rolkach, bo miałam sporą przerwę, a w zeszłym sezonie udało mi się kupić nowe rolki (pokażę je w którymś poście).
Lubicie jeździć na rolkach, a może ktoś jeszcze się nie nauczył? :)

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was mix inspiracji. Chyba dawno nie było posta o takiej tematyce. Niestety na chwilę obecną mam brak nowych zdjęć. Na tygodniu postaram się wyjść na jakąś małą sesję, chyba, że uda mi się jeszcze dzisiaj pojechać na ruiny zamku w Inowłodzu. Ale to się jeszcze zobaczy. :)


Teraz zabieram się do nauki. Muszę się jeszcze nauczyć jakiegoś wiersza na pamięć na polski. :o A wieczorem może uda mi się obejrzeć jakiś film? Postaram się jeszcze zajrzeć na Wasze blogi! Do napisania :*
Jakie macie plany na niedzielny wieczór? :)

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i fajny blog ♥oczami-domi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix :)
    co do rolek, to jeździłam jak byłam młodsza, teraz nie mam rolek i nie jeżdżę na nich :)
    Blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog :)
    obserwujemy ?
    http://klaudiagawron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje *.*
    Zawsze lubie je ogladac hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rolki ♥ W wakacje często jeżdżę do babci, tam jest fajny skatepark i można sobie po rampach poskakać :)
    Inspiracje super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rolki i w tamtym roku kupilam sobie nowe, bo te stare mi się "zużyly" i nie oplacalo sie kólek dokupywać.
    Ja w niedziele aż za bardzo poczulam wiosne, zalozylam baletki a potem mi tak nogi zmarzly, że czulam jakbym po chodniku na bosaka chodzila ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham rolki. :D
    Świetny mix, ładne zdjęcia wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rolki są najlepsiejsze. :P
    Taki pozytywny ten mix. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie mialam nawet rolek
    kilka razy jechalam na rolkach kolezanki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Zapraszam do siebie!👌👌∞

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Zapraszam do siebie!👌👌∞

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham jeździć na rolkach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam jeździć na rolkach :D
    świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeżdżę na rolkach po rampach, tzw. agressive inline skating. 3 zdjęcia mnie zainspirowały, dzięki!
    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam kiedyś rolki i byłam w nich 2 razy? Nie mam z kim jeździć :P a w dodatku nie umiem dobrze :P :D
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny mix :) pozytywne fotki^^
    zapraszam do siebie. nowa notka! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka pogoda jest najgorsza a mix jest bardzo ładny :) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam rolki <3 Teraz zaczyna się ładna pogoda i trzeba to wykorzystać ^^


    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny mix :-) Dziś pogoda na szczęście jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham rolki :D świetnie te inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham jeździć na rolkach i niedawno się nawet wybrałam ;>
    fajne inspiracje ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mix bomba, dawka inspiracji na dziś :3

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam jeździć na rolkach :) fajny mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam jeździć na rolkach. Fajny taki mix zdjęć :)
    http://natalia-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rolki mam od kilku lat ale nadal nie umiem dobrze jeździć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super mix :P
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne inspiracje, nawet zac efron tu jest ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)