wtorek, 27 września 2011

Po przerwie ...

Siema,
Dawno tutaj nie zaglądałam, bo nie miałam zbytnio czasu. Jestem strasznie wkurzona, nauczyciele zadają nam tyle prac domowych, a nawet nie pomyślą, że my też mamy ochotę na jakiś spacer czy spotkanie z przyjaciółmi. Przez te prace domowe nie mogę spotkać się nawet z koleżankami -.- Co przyjdę ze szkoły to lekcje, lekcje, a jak skończę jest już ciemno. I jak być tu szczęśliwym ?!
W piątek byłam na sesji z koleżanką w parku. Szczerze powiem, że zdjęcia wyszły super i jestem bardzo zadowolona z nowego aparatu. Pokażę kilka zdjęć z sesji ...
Moje ^^



Piesek - model < 3




Widoki ... 




Teraz idę się edukować -.-
Wieczorem może zajrzę ; D
Paa ; **


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)