wtorek, 27 września 2011

PMM < 33

Hejka,
Jestem tu na chwilkę, bo zaraz idę spać. Wiem, trochę za wcześnie, ale jestem totalnie wykończona. -.- Szperałam trochę na YouTube i znalazłam fajną piosenkę zespołu PMM - Wstawaj, bardzo mi się spodobała. 

PMM (Polski Mistrzowski Manewr) to zespół muzyczny wykonujący hip-hop. Powstała w Szczecinie. Wydali 3 albumy: 
- w 2008 r. - Polski Mistrzowski Manewr
- w 2010 r. - Rap, stresy, hulana, interesy
- w 2011 r. - Poza horyzont, płyta będzie wydana jutro ; D
Zamierzam szukać innych fajnych kawałków tego zespołu. 

PMM - Wstawaj feat. O.S.T.R. & Grubson 

Przypomniało mi się jeszcze, że dzisiaj są 13. urodziny Google. Mały demot do święta : D


Oby "wujek" Google działał dalej bez żadnych problemów.
Paa ; **



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)