czwartek, 22 września 2011

Nowy aparat !!

Siemka,
Dopiero teraz udało mi się wejść na komputer. Wczorajszy dzień, a zarówno dzisiaj byłam zabiegana. Co do tytułu notki, to wczoraj kurier przywiózł mi aparat. Bardzo się ucieszyłam, bo długo na niego wyczekiwałam. Jest fantastyczny i ma dużo funkcji, co najważniejsze. ; D Pokażę fotkę i dodam link, abyście mogły zobaczyć, bo na razie nie mam czym zrobić mu zdjęcia.

Więcej o nim dowiecie się tutaj CLICK ; )
Dzisiaj jestem normalnie wykończona do szkoły miałam na 8:00, a wróciłam koło 17. Wszystko przez trening ; // No ale cóż, chociaż będzie lepsza ocena z w-f 'u. A teraz biorę się znowu za lekcje, bo jeszcze trochę ich mam. I do tego trzeba wykuć ok.100 słówek na niemiecki.
Paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)