wtorek, 6 września 2011

Mikrokosmos

3 września, sobota ; )
W sobotę byłam bardzo zajęta, ale dzień ciekawie i miło spędzony. Rano pojechałam z mamą do nowego Parku Edukacyjnego MIKROKOSMOS w Ujeździe. Tam jest fantastycznie. Dużo zieleni i owady w rozmiarach XXXL ! Bardzo mi się podobało, pokażę zdjęcia ; )

Owadów jest jeszcze więcej, to nie wszystkie ; )
Po południu zadzwoniła do mnie Pati i poprosiła o pomoc. W sobotę było święto harcerzy, więc wszyscy z woj. łódzkiego przyszli do Tomaszowa ; ) Patrycja dostała punkt 1 organizacyjny na strzelnicy, a ja poszłam z nią, żeby się nie nudziła. Przyszło koło 10 patroli i wszyscy członkowie mogli strzelać, a my jak jeszcze nikogo nie było dostałyśmy gratis zabawę. Mogłyśmy sobie postrzelać, trafiłam aż 3 razy było super !
To na tyle, myślę, że to wszystkie braki, które musiałam uzupełnić ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)