wtorek, 6 września 2011

Ciężko !!

Hejka, 
Wczorajszy dzień w szkole strasznie się przeciągał ... i było nudno. Po lekcjach wybrałam się z przyjaciółką do McDonalda, trochę się pośmiałyśmy i dużo gadałyśmy, bo nie widziałyśmy się w wakacje. Trudno nam było się pożegnać, ale w końcu zadzwoniła do mnie mama i pojechałam z nią do babci, w drodze dowiedziałam się, że jedziemy zbierać ziemniaki ! Zaczęłam się śmiać, ale dawno nie zbierałam, więc chętnie pojechałam. Z kuzynami rzucaliśmy się kartoflami trochę potem bolało ... 
Teraz będę rzadko dodawać posty, bo zaczęła się szkoła i zadają nam dużo lekcji. Ale postaram się tu zaglądać częściej. Chciałabym, żebyście pisali w komentarzach co wam się podoba, a co nie, bo to bardziej by mnie zmotywowało do dalszej pracy . ; )
Paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)