wtorek, 6 września 2011

31 sierpnia - ostatni dzień wakacji ; (

I skończyły się miło spędzane dni ... ; (
Ostatni dzień wakacji musiałam jakoś specjalnie wykorzystać, jednak trochę plany się zmieniły. Cały dzień się nudziłam, nawet nie chciało mi się dodać notki na bloga. Dopiero koło 5 zadzwoniłam do Pati, żeby wyszła. Trochę pogadałyśmy i zadzwonił do mnie brat czy jadę do babci na wieś. Pojechałam razem z Patrycją, a tam była normalnie masakra, kuzyni nie odstępowali mnie na krok! Poszłam z Pati na łąkę na sesję, ale zamiast zdjęć zaczęłyśmy ganiać moich kuzynów .... Normalnie porażka. Ale chociaż na chwilę nie myślałam o tym, że na drugi dzień trzeba było iść do szkoły ; (
Wszyscy się włączyli do zabawy ; ) Pati  Ja, Dawid  i Mati  
1 września było rozpoczęcie roku szkolnego, nie chciało mi się, no ale ... Zadzwoniłam po koleżankę z klasy i razem poszłyśmy do szkoły, wszyscy się zmienili ; oo doszedł do nas jeden chłopak - Mateusz ... lekka przesada, bo to już 22 chłopak w mojej klasie, a dziewczyn jest tylko 6 ; ( Po rozpoczęciu wróciłam do domu i się strasznie nudziłam, więc zaczęłam czytać nowo wypożyczoną książkę "Wampiry wśród nas", polecam. Natomiast piątek był super, tęskniłam za wygłupami kolegów z klas, może nie przepadam za tą klasę, ale lubię przebieg każdej lekcji, bo żadna nie obędzie się bez śmiechu. ; ) 
Niedługo kolejna notka, będzie ciekawa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)