poniedziałek, 11 listopada 2013

Puzzle

I już po weekendzie. Cieszę się, że udało mi się go wykorzystać w 100%. Codziennie spotykałam się z Agatą. Razem wzięte jesteśmy nie do wytrzymania. I nikt nas nie rozumie tak jak my siebie. Wystarczy, że się na siebie popatrzymy i już wiadomo o co chodzi. Mimo wielu kłótni i sporów zawsze będziemy się wspierać i godzić. :) 
W zeszły weekend wzięłam się za układanie puzzli, to znaczy pierwszego kolażu przedstawiającego Havanę. Zamierzam kupić w tym tygodniu antyramę i powiesić go w przyzwoitym miejscu. Mam jeszcze trzy inne ... Nowy York, Londyn i Berlin. Ukazane są w taki sam sposób jak te:
Jak tylko zrealizuję swój plan z powieszeniem wszystkich czterech, to od razu pokażę Wam efekty. :)
A teraz czekam na pizzę i obejrzę sobie jakiś film w telewizji, bo dawno tak nie spędzałam wolnego czasu, a trzeba jakoś zakończyć ten weekend. Jutro postaram się zrobić zdjęcia mojego szkolnego mundurka, ale nie obiecuję. Idziemy na galowo ze względu apelu o dzisiejszym święcie, a także mamy zdjęcia klasowe.
 A Wy mieliście już zdjęcia klasowe? :)

12 komentarzy:

  1. fajne:) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne puzzle, kiedys zawsze je ukladalam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę układać puzzli!

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo puzzle :), tylko nie te drobniutkie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, komuś się tu nudzi, haha
    ja też uwielbiam puzzle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za ukladaniem zuzzli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko to wygląda, ja niestety nie mam takiej cierpliwości do puzzli :D
    zapraszam do mnie --> http://karolina-bebenek-photography.blogspot.com/
    Będę tu częściej wpadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria jest świetna, bardzo podoba mi się jej klimat. Właśnie układam Londyn, a Ateny czekają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)