środa, 19 czerwca 2013

Koszulka z tygrysem

Hej,
Pogoda dopisuje, humor także. Jeszcze tylko przeżyć te kilka dni i pełen luz. WAKACJE! Dobrze, że ostatni tydzień szkoły jest bardzo ciekawie zaplanowany. Będzie trzeba wspaniale spędzić ten czas z tymi ludźmi, przecież już się rozstajemy. :(
Dzisiaj byłam z mamą na zakupach. Ogólnie to ubierałam mamę na wczasy, bo nie ma co ze sobą zabrać. Jeszcze tylko w weekend muszę iść z nią i wybrać jej jakąś sukienkę. Zobaczyłam dzisiaj świetne buty, na lato, ale oczywiście nie mogłam ich kupić. Standardowa wymówka "przecież masz tyle tych butów w domu". Też tak macie? :D Ale jutro po nie pójdę. Chyba. ;3
Wczoraj byłam z rodzicami w jakiejś miejscowości pod Warszawą, bo musieli coś załatwić, a ja skorzystałam na wejściu do paru sklepów. Kupiłam koszulkę z motywem tygrysa, który ostatnio jest coraz modniejszy i trochę biżuterii z przeceny. Dodatki może pokażę w którymś poście. :)
koszulka - chiński sklep - 15 zł
Idę spać. Koniec laby, jutro muszę iść do szkoły. Planuję jednak zwolnić się pod argumentem złego samopoczucia. Ale jeszcze zobaczę. Po lekcjach skoczę do sh, bo będzie nowa dostawa, może coś znajdę. Znowu. :)

10 komentarzy:

  1. Ooo 15 zł za takie cudo, jestem w szoku ;)
    Ja mam często od mamy takie wymówki jak chce sobie kupić koszulkę z krótkim rękawem, których już mam naprawdę sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszulka *.* Fajny motyw.; )
    Pokaż w notkach co jeszcze kupiłaś.^^ : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka;)
    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w niej! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)