poniedziałek, 24 czerwca 2013

happiness

Hej,
Jak ten czas szybko leci. Nie zdążymy się obejrzeć, a już umykają nam najlepsze chwile. Weekend spędzony imprezowo. W sobotę 'Dni Tomaszowa'. Razem z dziewczynami świetnie się bawiłam. Spotkałyśmy sporo znajomych, a także poznałam kilka osób. Zawitałam także na największej karuzeli, po trzeciej przejażdżce już mi się odechciało. Chyba wszystkie wnętrzności mi się poprzestawiały. :D
Dzisiaj zrobiłam sobie wagary. Rano poszłam do chłopaków na przystań, a później przyszliśmy do mnie.. Bardzo fajnie spędziłam ten czas, szkoda, że już kończymy trzecią klasę. :)
Dzisiaj krótko, lecę się ogarnąć i spać. Jutro i w środę mam zawody plażówki na przystani. Hmm... mam nadzieję, że pogoda dopisze. Pa :p

6 komentarzy:

  1. piękne zdjęcie :)
    powodzenia na zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh też uwielbiam jazdę na karuzeli ale do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie ten rok minął za szybko! miłych wakacji! :*

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz już wakacje, nie trzeba będzie robić sobie wagarów! :D
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)