niedziela, 18 listopada 2012

Koniec

Siema ludzie!
Sobotni wieczór zaliczam do najbardziej udanych. Czas spędzony z tamtymi ludźmi, było za*****cie! Kocham ich! Dzisiaj .. pojechałam do roboty, byłam na 18 w kościele i trochę pogadałam z Martyną. Nic szczególnego się nie działo. Jutro znowu poniedziałek. We wtorek mam zawody w unihokeja, gram w ataku, a po sobocie nie mogę się ruszyć tak jestem poobijana. Powstanie wielu stłuczeń przemilczmy. :) Nie wiem co to będzie, muszę się jakoś ogarnąć. Nie mam nowych zdjęć. Wstawiam znowu coś starego. Ostatnio w ogóle straciłam ochotę na wyjście z aparatem w dłoni i szukanie nowych inspiracji na zdjęcia. Nie wiem co się ze mną dzieje. ^^
Idę spać, bo padam. Dobranoc :*

9 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie ;)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam na zdjęcia chcę zawsze i wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ja również dawno nigdzie nie byłam z aparatem, trzeba to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcie :]
    Przyjdą dni że będzie cię ciągnęło do aparatu spokojnie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie u Ciebie takie słońce ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio robię fotki jedzeniu i kosmetykom :D
    Jak tam poszło na zawodach? ;)
    Dzięki za komentarz i zapraszam na mój konkurs. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)