poniedziałek, 25 czerwca 2012

Tęcza :D

Trochę u mnie przepadało i pojawiła się na nieba prześliczna tęcza. Aż musiałam ją sfotografować, bo miała tak intensywne kolory, że aż nie da się opisać. Chyba pierwszy raz widzę tak ładną tęczę. Udało mi się nawet uchwycić drugą, lekko widoczną tęczę. :)
Ostatnio zauważyłam, że częściej dodaje zdjęcia własnego autorstwa. Hah ... jak się chce, to się potrafi. I znowu zaczyna padać, mam nadzieję, że do jutra przestanie. Postaram się odpowiedzieć na kilka komentarzy i idę spać. Jestem strasznie niewyspana. : (
Jak Wam minął dzień? 

5 komentarzy:

  1. Prześliczna tęcza. Ja kiedyś widziałam 4 połączone ze sobą tęcze i takie fajne falbanki wyszły :D
    Ale wtedy nawet do podstawówki nie chodziłam także sporo lat minęło od tamtego zjawiska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tęcza, u mnie już dawno takiej nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nudna, ale ta tęcza dodała mi uśmiechu na twarzy. :) U Ankyl też byłą tęcz i tak patrzę, że jesteście z tego samego miasta. :) --> http://ankyls.blogspot.com/2012/06/dwie-tecze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam dwóch tęcz naraz . . . o.O
    Świetne zdjęcia :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. oo genialna ! dawno nie widziałam tęczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)