wtorek, 26 czerwca 2012

Inspiracje .

Siemka,
Dzisiejsza pogoda zwaliła mnie z nóg. Jak tylko się obudziłam i wyjrzałam za okno, to chęć pójścia do szkoły odeszła. Mocno padało i wiało, a do tego temperatura nie była za ciekawa. Walnęłam się z powrotem na łóżko i leżałam, dopóki mama nie przyszła mnie budzić. W szkole było nawet ok. Na orliku odbywał się turniej piłki nożnej chłopców w ramach projektu edukacyjnego. Dobrze, że już go zaliczyłam. :D Stanie dobrą godzinkę na boisku w bluzie nie było dobrym pomysłem. Teraz strasznie męczy mnie kaszel. Mam nadzieję, że się nie rozłożę. Dziś może jakieś inspiracje : )
Idę poczytać trochę książkę. Może się zdrzemnę przy okazji. : ) Pa ;*

11 komentarzy:

  1. Trzymaj się i nie choruj . ! :DD
    Mnie chyba też bierze jakieś choróbsko . .. -,-

    Świetny kuubek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kubeczek świetny! ♥ mnie też wzięło choróbsko

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam convers :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Twój dodaje do obserwowanych;) Ja chce taki kubek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczek fantastyczny <3 <3 Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ciasteczkowy potwor!!!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę ten kubek ciasteczkowego potwora! *,&

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)