piątek, 7 października 2011

Zmiany

Hi,
Jak zauważyliście, trochę zmieniłam wygląd mojego bloga, prawie wszystko. ^^ Chyba będę tu coś jeszcze zmieniać, ale to się zobaczy później. Planuję jeszcze zmienić obróbkę obrazów.
Przed chwilą przeglądałam mój plan lekcji na przyszły tydzień i się przeraziłam. Mamy zapowiedziane strasznie dużo sprawdzianów i kartkówek, nie myśląc o ilości niezapowiedzianych. Zapowiada się naukowy weekend. Mam już naprawdę tego wszystkiego dość. -.- Mam nadzieję, że ogarnę zakres materiału i będzie dobrze.
Mam teraz ochotę na kawę z czekoladą i chwilę relaksu. I chyba tak zrobię ; )

To ja idę troszkę odpocząć i może wezmę w końcu jakąś książkę do ręki ... -.-
Dobranoc ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)