piątek, 7 października 2011

Brzydko .

Hej,
Dzisiejszy dzień nie zapowiadał się najlepiej, rano padało, wiało i było zimno. Na szczęście po południu troszeczkę się wypogodziło. Możliwe, że dzisiaj na blogu dodam kilka notek, ale nie obiecuję. Po szkole, wracając z Wiktorię, weszłyśmy do sklepu "Wszystko po 4zł". Oczywiście nie mogłam stamtąd wyjść bez żadnych zakupów. Obkupiłam się w kilka rzeczy. Sami zobaczcie.

Aż się zdziwiłam ile można kupić rzeczy w sklepach tego typu i to za niską cenę. Często się w nich zaopatruję. Kiedy wróciłam ze szkoły zaczęłam porządki w pokoju, a przy tym znalazłam kilka fajnych drobiazgów, które były pochowane gdzieś w szufladach. Pokażę notesy, które dzisiaj właśnie wyjęłam z szuflad. Też kupiłam je w sklepach "Wszystko po 4 zł", ale totalnie o nich zapomniałam.



Mam nadzieję, że jutro będzie ładna pogoda, bo mam już kilka planów. ^^
Niedługo następna notka.
Do zobaczenia ; p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)