niedziela, 30 października 2011

Graffiti < 3

Hej,
Po kilku decyzjach w końcu nigdzie nie poszłam. Pojechałam tylko z bratem odwiedzić babcie. Chociaż brat o mnie pamięta, hahaha. Dziś nie zrobiłam żadnego zdjęcia, jednak jutro postaram się to zrobić. Mam już nawet kilka pomysłów, chyba z nich skorzystam. Podsumowując dzisiejszy dzień to spędziłam go z moim najlepszym kolegą, komputerem <3 Szperałam po kilku stronach i natrafiłam na bardzo fajne obrazki.  Głównie wybrałam kategorie 'graffiti'. Kocham to! Moim marzeniem jest rysowanie graffiti, jednak nie znam nikogo, kto by mnie nauczał. A szkoda -.-






Znalazłam też inne, ale również są super. To mi się natomiast podoba najbardziej < 3


 Miś ; D

Na jutro mam już kilka planów, znowu będę zabiegana. Na 'liście' mam już przejrzenie garderoby, muszę trochę poukładać i posegregować ubrania, postaram się cyknąć kilka fotek, zorganizuje sobie mały wypad na miasto w poszukiwaniu jakiś spodni, zapewne odwiedzę kilka sh i mam jeszcze ogrom innych spraw do załatwienia. -.- Zapowiada się ciężki dzień, ale trzeba korzystać z wolnego, bo nim się obejrzymy, będziemy musieli wracać do szkoły. Mam jeszcze dla was małe podziękowania. Dziękuję wszystkim osobom, które odwiedzają, komentują oraz obserwują mojego bloga. Też staram się jak najczęściej odwiedzać i komentować wasze blogi jak tylko czas mi pozwala. Dziękuję 
Dobranoc wszystkim i życzę miłych snów ;*

4 komentarze:

  1. Graffiti super.;D
    A miś słodki.;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. jakby u nas były akie ładne a nie bazgroły..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie świetnee .! ; o
    ładne są podobają mi się :D

    zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafitu .. jakie są piękne ludzie naprawde maja talent:)
    http://zakrecona-milka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)