poniedziałek, 31 października 2011

Halloween ; D

Hej,
Przepraszam, że cały dzień nie pisałam, ale po prostu nie miałam czasu tutaj zajrzeć. Sorki ;) Dzisiejszy dzień był naprawdę zabiegany. Pół dnia jeździłam z rodzicami na cmentarze. Co do tytułu notki to jest Halloween, może i nie nasze święto, ale większość je obchodzi. Trochę późno z tą notką tutaj wpadłam, ale wcześniej brakowało czasu. Pokażę wam kilka obrazków związanych z Halloween ; )


 


Jutro dodam jakieś moje fotki, bo ostatnio to zaniedbałam. Przepraszam za opóźnienie ^^
Dobranoc ; )

7 komentarzy:

  1. fajnie.;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga.;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. joł joł ; p
    bloga prowadzisz ; o ! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś będę jeździć po cmentarzach ..
    u mnie Halloween było obchodzone <3
    świetny blog!
    obserwuję i liczę na rewanż. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze by dobrze spędzić ten dzień ku czci zmarłych..

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)