czwartek, 12 września 2013

this world

Hej,
Uff... dobrze, że ten tydzień już się kończy, bo nie wyrabiam z zadawanymi pracami domowymi. A w sumie w weekend będzie tego jeszcze więcej. Jutro piątek. W szkole czeka mnie sprawdzian z I wojny światowej, pytanie na niemieckim, trudna lekcja angielskiego, a więcej wyjdzie w praniu. Myślę, że dam radę to przeżyć. :D

Plany na weekend? W niedzielę jest koncert Enej'u w Spale. Chciałabym jechać, ale nie wiem czy nie będę musiała jechać gdzieś z mamą. Muszę z nią pogadać, bo taka okazja zdarza się w sumie raz na jakiś czas. Może warto? Jak pojadę to na pewno napiszę jakie były wrażenia. :D 
A Wy co planujecie na weekend? Spędzicie go przed książkami czy bardziej aktywnie? :>

...
Czasami każdego człowieka dopada taki stan, który chciałoby się przerwać i zapomnieć. Często siadamy gdzieś i zaczynamy rozmyślać wszelkie, czasami nierealne opcje 'co by było gdyby?'. Ostatnio każdego wieczoru staram się pomyśleć i wprowadzić coś nowego w swoje życie, ale za każdym razem kończy się to przegraną. W takich właśnie sytuacjach włącza się głośną muzykę i wtyka słuchawki w uszy, zapominając o bożym świecie. Hmm .. jak ja to kocham. :) Wy też tak macie? 
FUCKING THE WORLD !

8 komentarzy:

  1. O ten koncert może być naprawdę świetny, życzę ci żebyś na niego pojechała !
    Ja też mam czasem takie stany, że wracam do przeszłości i zastanawiam się jakby moje życie wyglądało jakbym podjęła inną decyzję, ale cóż czasu już się nie cofnie. Trzeba żyć teraźniejszością i przyszłoscią.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę ci żebyś pojechała na koncert.
    w moim mieście Enej był już dwa razy. Za pierwszym razem byłam a za drugim nie.
    w weekend idę na urodziny koleżanki. Więcej planów nie mam bo i tak jestem przeziębiona, ale urodzin nie chcę opuścić.
    ja mam chyba za często takie stany. Wymyślam inne zakończenia historii , gdyż mam złe wspomnienia związane z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma co zazdrościć tylko samemu przeżyć! :) PS Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym pojechać na ich koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mieszkasz blisko Spały? Nawet nie wiesz jaką jesteś szczęściarą:D tam trenują siatkarze i nie tylko*.* nie żeby coś, ale jestem fanką siatkówki i Spała akurat z tym mi się kojarzy i z piosenką "Piłem w Spale, spałem w Pile".:D


    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę abyś pojechała na koncert!;33
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało Ci się być na koncercie? Ja się od dłuższego czasu wybieram (i mi nie wychodzi).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)