piątek, 19 kwietnia 2013

deszcz

Hejka :)
Z dnia na dzień pogoda nam się troszkę zepsuła. Dzisiaj cały dzień u mnie pada i jest ponuro. A u Was, jaka pogoda? Ważne, że nie musimy oglądać już śniegu. W szkole mamy nawet luz, jedynie nauczyciele męczą nas różnymi typami powtórzeń do egzaminu. Chyba nie dam rady tego ogarnąć. Najważniejsze jest, że nie stresuję się przed tym. :) Żeby trochę się oderwać, wyszłam z Ewą pobiegać. Było świetnie, co z tego, że wróciłyśmy całe mokre. :p 
Miałam pisać o wakacjach, ale po egzaminach się postaram, bo teraz mam za dużo rzeczy na głowie. Jutro wyskoczę sobie na miasto do biblioteki po coś ciekawego do czytania. Hmm.. może 'Zmierzch'? :)
Nad zalewem ~ 22.05.12r.
Idę powtórzyć trochę historię, ale najpierw ściągnę sobie kilka piosenek, bo w kółko leci mi to samo. ^^

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)