wtorek, 11 grudnia 2012

stare zdjęcie :)

Siemka!
Już wtorek. Ten tydzień bardzo szybko leci. Teraz przez trzy kolejne dni będę miała znowu próbne testy. Tylko organizacja trochę się rozsypała, bo nikt nie wie, co, gdzie i jak. No trudno, jakoś sobie poradzę. Dzisiaj w szkole nic ciekawego. Dostałam dwie piąteczki z geografii - jedyny plus. :) Na religii musiałam pisać zaległą kartkówkę z pytań do bierzmowania, dobrze, że Adam trochę mi podpowiedział. :D 
Na jutro mam kilka planów, ale nie wiem czy się uda. Pójdę może z kimś na zdjęcia albo sama przejdę się na spacer. Potrzebuję tego! Muszę w końcu choć na chwilę oderwać się od tych wszystkich problemów. Ostatnio trochę ich przybyło, a towarzyszą im zaskakujące emocje i uczucia. 
W weekend oglądałam swoje zdjęcia z podstawówki i z dzieciństwa. Aż nie wieżę, że przez tak krótki czas, można się tak zmienić. Paczajcie ;3 Może między tymi tak tego nie widać, ale różnica jest ogromna. Myślę, że częściej będę wstawiać jakieś stare zdjęcia, coś nowego na blogu. :D
Jutro pamiętna data - 12.12.12 :) Planujecie coś na jutrzejszy dzień? Lepiej pomyślcie, bo kolejna taka zbieżność będzie dopiero za 100 lat. :) Dobranoc ;*

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)