piątek, 7 grudnia 2012

Mikołajki w galerii :)

Siemka kochani!
Wczorajsze Mikołajki spędziłam w niesamowitym nastroju. Najpierw wycieczka do Piotrkowa, do galerii. Spotkałam tam nawet Świętego Mikołaja i nie obyło się bez zdjęć. W wolnym czasie pooglądałyśmy z dziewczynami wystawy sklepów. Świąteczny wystrój galerii jest niesamowity. Dookoła kolorowe ozdoby, choinki, wszędzie były światełka. Cudownie :)
"Dom Mikołaja" :D
Taka tam słitka z Mikołajem. Rozmowa z nim była bardzo genialna :D
 Później miałyśmy zaplanowany seans. Było małe opóźnienie, ale warte, bo film genialny. A mianowicie "Atlas chmur". Polecam! Nie będę Wam o nim opowiadać, lepiej obejrzyjcie sami. Według mnie, film uczy nas trochę, znajdziemy tam wątki miłosne, a także o życiu i śmierci. Oglądał ktoś? :)
Po powrocie do Tomaszowa, od razu wybrałam się na otwarcie toru łyżwiarskiego. Poszłam z Wojtkiem, spacer w największy śnieg był bardzo dobrym pomysłem. Jednak świetnie się bawiłam i nie zapomnę kilku rzeczy z wczorajszego dnia. O! Zapomniałabym, najlepszym prezentem na Mikołajki był śnieg , w końcu mogłam poczuć ten wspaniały nastrój świąt i nie tylko. :)
To by było na tyle dziś. Chyba Was nie zanudziłam. Jutro mam wyjazd na mecz Skry Bełchatów. W zeszłym roku miałam podobny. Oczywiście zdjęcia będą! Tak więc zapraszam na kolejny post. Idę odpocząć, bo niedawno wróciłam z toru i jestem trochę poobijana przez kolegów. Pa :*

11 komentarzy:

  1. Ja byłem na tym w kiniE <3
    POOLEECAAM.

    ZAPRASZAam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę wyjazdu na mecz !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chcę zobaczyć ten film!
    A co do Mikołaja- u mnie w galerii takiego ładnego domku nie miał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny dom mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To widzę, że świetnie spędziłaś te mikołajki! :)
    Filmu nie widziała, ale to się zmieni ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świąteczny wystrój sklepów

    OdpowiedzUsuń
  7. hah do naszej galerii tez przyjechał Mikołaj !!

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się wybrać na ten film:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)