niedziela, 5 sierpnia 2012

Miejsca w Polsce

Post zaplanowany :)
Miałam Wam pokazać moją biżuterię, ale jakoś nie miałam czasu. Zdjęć też nie mam zrobionych. Może po weekendzie mi się uda to zrobić. Miałam zrobić jeszcze to i tamto, ale leń mnie przezwyciężył. Wy też tak macie? Szperałam sobie w internecie w poszukiwaniu ładnych miejsc w Polsce. I uwierzcie, że trochę ich znalazłam. O połowie nie miałam w ogóle pojęcia i chciałabym się tam wybrać :)
Polski Spisz
Zamek w Niedzicy
Stawy w jakiejś miejscowości w górach, jesienią :)
Plitvickie jeziora, nie za bardzo w Polsce, ale .. 
Zakopane, widok z Gubałówki
Polskie góry
Pa :*

14 komentarzy:

  1. powinnas wybrac sie na mazury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedys w Niedzicy! ;) Lubię to miasto, kojarzy mi sie bardzo pozytywnie. Buziaki, zapraszam w wolnej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie góry są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia :) uwielbiam wycieczki po naszym kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Niedzicy,pięknie tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w zamku w Niedzicy. nawet wiem, z jakiego to miejsca jest robione zdjęcie, bo robiłam podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia
    fajny blog :)
    zapraszam do mnie
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. moja koleżanka była ostatnio w Niedzicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)