piątek, 15 czerwca 2012

Szkolne EURO 2012

Hej,
Wcześniej nie mogłam napisać. Przepraszam. Byłam nieco zajęta i nadal jestem. Oderwałam się na chwilę od książek, żeby coś tu napisać. To może po kolei? Wstałam o 6 i zabrałam się za robienie owocowej sałatki i szaszłyków na szkolne EURO 2012. Szczerze mówiąc, obie przekąski wyszły mega smakowite. Od razu zostały sprzedane. Nasze kulinarne stoisko zajęło II miejsce. Byłam nieco zdziwiona. :) Na naszym stoliku były same słodkości, a przecież młodzież to uwielbia. Nawet zrobiłam takie spontaniczne zdjęcie.
moja sałatka na dole w dużej misce i szaszłyki po prawo, już ich nieco nieco ubyło ^^
Oprócz stoisk z jedzeniem był jeszcze konkurs na plakat pt."Bezpieczne wakacje" oraz turniej piłki nożnej. Nasi chłopcy jako, że trenują piłkę nie udało im się wygrać. Niestety jeden mecz im nie poszedł i odpadli. Nieco to przeżywali. A szkoda. Podczas turnieju Malina bawiła się aparatem i zrobiła sporo zdjęć. Ale one innym razem, bo nie mogę się zdecydować, które wstawić. Po szkole zasiadłam do lekcji, bo w weekend mnie nie ma i wyszłam do Sylwii, a potem pomogłam trochę mamie. Dzień był mega udany! :D
Postaram się ustawić notki automatyczne, jeśli zdążę, bo wyjeżdżam z samego rana. A teraz siadam do lekcji, bo troszkę ich jest.
Papa ;*
PS. Proszę wchodźcie tu i pytajcie! CLICK Będę wdzięczna, bo jak na razie 12 pytań to bezsensu robić na nie notkę, a większa ilość nie zaszkodzi. :)

11 komentarzy:

  1. ale pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym sobie takiego, jednego twojego szaszłyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahahahahahah ty zdziwiona ?! Ja bylam zdziwiona jak się okazało że zajęliśmy 1 (po prostu jesteśmy od was lepsi :3)
    A co di zdj. dawaj wszystkie :D Hahahahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie wygladaja te smakolyki:)
    Obserwuję i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole nic się nie działo.. a szkoda :) Wszystko wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm przekąski wyglądają przepysznie !!!
    Z chęcią skosztowałabym wszystkiego.
    Zapraszamy na fotorelację z naszego wtorkowego kibicowania polskiej reprezentacji!!!
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten stolik :) . szkoda, że dzisiaj nasi przegrali ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile słodkości,mm.. pycha ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ommooommm .. ale smakowitości ;DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)