środa, 20 czerwca 2012

otagowana :D

Siemka,
Dziś cały dzień byłam na podwórku. Jak tylko wróciłam ze szkoły, wyszłam i zaczęłam myć tacie samochód i ogarnęłam go w środku. Pięć minut potem przychodzi mój brat i wali do mnie tekst: 'Mała umyjesz mi auto, dam ci piątaka!'. A ja w buz. No ale mu umyłam, już cham nie będę. :D Na artystycznych Daria namalowała mi na ręce smoka. Bo moje oparzenie przypomina jej garb jakiego dinozaura czy coś. Miałam zrobić zdjęcie i wstawić, ale nie zdążyłam, bo się trochę zmył. Może Darii udało się go uchwycić telefonem. :)
jakieś starocie :D
Co do tytułu posta, to dwie dziewczyny mnie otagowały. Będę musiała zagrać w jakąś grę. Wieczorkiem dodam notkę z tagiem. Zaraz będę miała grilla. Spadam. Pa ;*

4 komentarze:

  1. U mnie już pada..

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm. kielbaski. u mnie pogoda nie pozwala na grila, zazdroszcze Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :P
    Ja też często myję samochód tacie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poczytam notkę z tagiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)