sobota, 2 czerwca 2012

Księżyc : )

Hejka,
Hmm .. pisałam, że wybieram się wieczorem na koncert. Jednak stwierdziłyśmy z Agatą, że nie idziemy. Spotkałyśmy się jeszcze z Sylwią i przez dwie godzinki siedziałyśmy i gadałyśmy. Nasze spotkanie urozmaicały moje napady głupawki, które pojawiały się dość często. Haha .. lubię się wygłupiać i rozśmiesza ludzi. W zasadzie to nie mam o czym pisać. Miałam zamiar się dzisiaj pouczyć, ale coś mi nie wyszło. Jutro mnie nie będzie, wyjeżdżam. Wrócę wieczorkiem, może dodam jakąś notkę później, o ile będę miała siłę. :D
takie tam .. poważne :) gdzieś na polu, między ślicznymi kwiatkami ^^
Gdy siedziałyśmy z Sylwią, stwierdziłyśmy, że jest dziś ładny księżyc. Zaczerpnęłam więc go jako inspiracje. I oto co znalazłam... po prostu Me Gusta *.*
No to ja spadam, może poczytam trochę książkę. Jak ją skończę pojawi się recenzja. Może Was zaciekawi :) Dobranoc ;*

14 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia Księżyca:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką czytasz? :D
    Świetne inspiracje ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka pt. "Bestia", a autora zapomniałam, a nie chce mi się sprawdzać ^^ niedługo będzie jej recenzja, więc zapraszam :)

      Usuń
  3. Ładne zdjęcie. :) Inspiracje genialne! :D

    Mam do Ciebie małą prośbę. :) Mogłabyś polubić mój FanPage ? ----> http://www.facebook.com/pages/Frosher/230751817028384 . Bardzo mi na tym zależy. Dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie bardzo dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, jaki boski księżyc! <3 kwiatuszki są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie <3

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)