niedziela, 4 marca 2012

słoneczko ^^

Hej,
Dzisiaj wstałam już o 8.00. Nawet się wyspałam. Od razu tu zajrzałam i zaczęłam odpowiadać na komentarze, troszkę mi to czasu zajęło, ale w końcu się udało. Wczoraj do późna, czyli do godziny pierwszej w nocy, pisałam z Kubą o różnych głupotach. Ogólnie to cały czas go wkurzałam, a z resztą lubię wkurzać ludzi :p
Idę zaraz spakować się na jutro i ogarnąć jeszcze lekcje, a potem pokój. Później wyjdę do Pati pogadać i może jakieś zdjęcie będzie, bo pogoda jak najbardziej dopisuje.
Jakieś z neta, tak mi skojarzyło z dzisiejszą pogodą ^^ [źródło]
To ja spadam, zajrzę wieczorkiem. Pa ;*
PS. Dziękuję wszystkim za tak dużą liczbę obserwatorów, za wysokie statystyki i komentarze ;*

29 komentarzy:

  1. gdy jest tak słonecznie to ja spać nie mogę :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj pospałam do 10 ^^
    ale za chwilkę wybywam z domu na spacer, bo pogoda kusi.. Pięękne słonce u mnie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda jest cudowna za oknem!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś się wcale nie wyspałam.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie przeboskie <3
    wbijaj;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w klubie wkurzaczy ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z checią bym się wybrała na taką plaże ajj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fotka ; )
    U mnie również słonecznie! ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię wkurzać mojego kuzyna :)
    Dodaję do obserwatorów i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie widoczki to ja bym chciała ^^ pozdro:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj ale chcialabym tam teraz ise wybrac ^^!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też wstałam dzisiaj o 8 :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://karusia-karolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. marzę o tym! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna fota ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pogoda rzeczywiście lepsza ;D
    a w miejsce ze zdjęcia chętnie bym się wybrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. to zdjęcie ma w sobie fajny klimat ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoońce <3
    Bardzo mi go brakuje. :(

    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne zdjęcie:)


    http://istorma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym się tam wybrać♥
    obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż, mi się wakacji bardziej zachciało.! ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja na spacer nie miałam czasu bo musiałam jechać do szkoły i byłam do 20 :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka plaża to marzenia ! ;)) Booski wygląd bloga *.* świetna notka.

    Zapraszam do mnie:
    http://mealm.blogspot.com/ ;33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)