piątek, 10 lutego 2012

Filmowo : )

Zamierzam obejrzeć jakiś film, tylko nie wiem co. Może dzisiaj jakaś komedia? Jedno wiem, że dzisiejszy wieczór poświęcę na uzupełnienie lekcji i obejrzenie kilku filmów. Właśnie przeglądam różne strony z filmami i chyba się zdecyduję na film 'Supersamiec'. Kiedyś już go oglądałam, ale nie zaszkodzi sobie przypomnieć.
Opis filmu:
Evan jest słodki, bystry i ogólnie dosyć przerażony. Seth to ordynarny, arogancki i nieprzewidywalny osiemnastolatek, którego myśli krążą nieustannie wokół płci przeciwnej. W filmie oglądamy ich chybione próby nawiązania kontaktu z dziewczętami w trakcie jednej z tych pełnych paniki nocy... tej okropnej, upokarzającej nocy, której pamięć czcimy potem przez całe życie. 
Kilka scen z filmu:
W zasadzie nie wiem, czy film jest godny polecenia. Dla niektórych może być fajny, a dla innych nudny. Jeśli chcecie to oglądajcie. Poczekam aż się załaduje i szykuje się seansik filmowy ^^ Jutro może skoczę na miasto, upatrzyłam sobie fajne bluzki. Dobranoc ;*
PS. Dzisiaj zakończył się konkurs fotograficzny i zgłosiło się tylko 5 osób, więc nie został on zorganizowany. Myślę, że w najbliższym czasie zorganizuję rozdanie bez żadnego konkursu itd. Sorki dziewczyny, które się zgłosiły za kłopot : )

8 komentarzy:

  1. nie oglądałam filmu :)
    Jeli chodzi o komedie to polecam Kac Vegas i Kac Vegas 2, świetne ^^
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny film.
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. film nie wydaje sie az taki zly :))

    dziekuje ;* bardzo mi milo ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie nie do notki : gdzie kupiłaś czapkę, którą masz na avatarze? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)