niedziela, 26 lutego 2012

:)

Moje wcześniejsze plany nie wypaliły. Zostałam w domu i oglądałam filmy. Jutro do szkoły, jak mi się nie chce! Przeglądałam ostatnio dużo stron związanych z DIY i mam już kilka pomysłów. Może w następny weekend uda mi się zrealizować moje plany. Jak ładnie wyjdzie to Wam pokażę, będzie to taka niespodzianka :)
Zostawiam Was z kilkoma inspiracjami i obiecuję, że od poniedziałku będę dodawać więcej swoich zdjęć, nawet te najbardziej bezsensowne :D
Ubóstwiam takie szorty! Muszę je mieć!
Dobranoc ;*

15 komentarzy:

  1. też chcę takie szorty <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Byle do piątku :D Tak sobie mówię :p Fajne obrazki, podoba mi się ten z tatuażem:) Dodałam notkę! zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też siedziałem dzisiaj w domu. w zasadzie - to nawet nigdzie się nie wybierałem. ;P
    szorty nie w moim klimacie :D
    dobrej nocy ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te szorty są świetne.. i tatuaż też mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też nie chciało iść się do szkoły..
    Ale trzeba było wstać.Nowy post.Zapraszam.:*

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też się podobają takie szorty:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia inspiracja fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze.. świetne gatki, ale najpierw przydałyby się zgrabne nogi, a moim do takich daaaaaaaaleko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te shorty są zajefajne, widziałam takie rurki w House ale to już dawno

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne szorty^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)