sobota, 19 listopada 2011

po urodzinach ; /

Hej,
Właśnie wróciłam z otwarcia toru łyżwiarskiego w moim mieście. Było mega dużo ludzi! Dobrze, że nie brałam tam łyżew, bo bym się chyba nie dopchała. Ale jutro z pewnością pójdę ze znajomymi pojeździć. Może nie zaliczę żadnego upadku....
Jak w tytule posta, jestem po urodzinach. Szczerze mówiąc, to wszystko było żałosne! Klaudia zaprosiła jakiś chłopaków i tylko z nimi siedziała, śmiała się, gadała, a nas, koleżanki z klasy, jednym słowem ---> olała!! Na jej miejscu przeprosiłabym wszystkich. A nie ... Albo już, nie będę was zanudzać. : )
Włączyłam sobie właśnie dwa filmy, ale nie wiem, który wybrać. Mam do wyboru 'Street Dance 3D' lub 'Rewanż'. Oba są z wątkiem tańca ulicznego, uwielbiam takie filmy. Jednak skuszę się chyba na rewanż. Oglądałam go bardzo dawno temu i chcę sobie go przypomnieć.

Na razie bez żadnych zdjęć, sorki.
Idę oglądać.
PS. Któraś z Was zapytała mnie w komentarzu, co kupiłam w prezencie. No więc, wybrałam się do mydlarni i wybrałam kilka rzeczy, czyli żel do kąpieli, płatki zapachowe, kulę musującą w kształcie serduszka, kawior do kąpieli i jeszcze kilka drobiazgów. ^^

Przepraszam, że tak zanudzam!

5 komentarzy:

  1. Hej, jest u mnie rozdanie! :)

    skusisz się? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. You won a new follower :)
    If you think, follow me back :)
    http://seleniavonarthur.blogspot.com/
    xoxo, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. no przecież to była zaista zabawa !! :D
    ahahahahahah :D prezent naprawdę fajowski . grunt ,że oni chociaż świetnie się bawili .. ;p
    również uwielbiam takie filmy .. szczególnie step up 3 .. ahhh ..

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny prezent jej kupiłaś ;D
    Też lubie takie filmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)