sobota, 29 października 2011

Zdrowa i szczęśliwa !

Hej,
Dopiero przed chwilką znalazłam czas, żeby tutaj zawitać. Cały dzień byłam zabiegana, od samego rana. Najlepszą wiadomością jest to, że jestem już zdrowa! Taak ...! Dziękuję wszystkim za komentarze, które podtrzymywały mnie na duchu, to dzięki nim tak szybko wróciłam do zdrowia. Dzięki ; * To teraz może trochę o dzisiejszym dniu... No więc tak .. gdy rano wstałam, mama zawołała mnie, aby jej pomóc w 'jesiennych porządkach'. Normalnie koszmar, nie mam siły. Po sprzątaniu weszłam do domu pewna, że w końcu usiądę sobie przed telewizorem i obejrzę jakiś film, a tu ... telefon od sąsiadki. -.- Poprosiła mnie o przypilnowanie małej, głupio było odmówić, więc poszłam. Byłam na tzw. '10 minut', ale wróciłam po dobrych 2 godzinkach. Chociaż się nie nudziłam, bo cały czas musiałam się z nią bawić. Więc dzień pełen wrażeń, a do wieczora jeszcze trochę zostało. A tutaj zdjęcie Idy ...

Ida < 3
Trochę się dziś rozpisałam ^^ Idę trochę odpocząć i może pójdę na jakiś spacer ... Wieczorkiem zajrzę.
Pa ; *

4 komentarze:

  1. czas z dziećmi nigdy nie jest stracony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci są słodkie ja bardzo lubię sie opekować dziećmi:)
    Zapraszam http://zakrecona-milka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe <3 za to ja teraz jestem chora :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)