niedziela, 23 października 2011

SpongeBob

Hejka,
Właśnie nie dawno wstałam i od razu weszłam na bloga. Dziękuję wszystkim za komentarze i za to, że obserwujecie i odwiedzacie mojego bloga. Dziękuję ;) Jak wstałam włączyłam telewizor i na jednym z kanałów natrafiłam na bajkę SpongeBob'a. Obejrzałam ją i wpadłam na pomysł, aby pokazać wam kilka jego fotek.
Aż naszła mnie ochota na jakieś fajne śniadanko ... ^^

        

Bob jest naprawdę pozytywną postacią z bajek. Uwielbiam go, bo jest bardzo śmieszny ^^
Lecę po jakieś śniadanko i pomyślę nad zorganizowaniem czegoś na dzisiaj. O wyjściu gdzieś muszę zapomnieć, bo pogoda zbytnio nie dopisuje, jest zimno i ponuro. Zajrzę później.
Paa :*

3 komentarze:

  1. też go lubię mam z nim broszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak . powiem szczerze że chociaż mam tyle lat ile mam , i oglądanie bajek już nie wypada , to mam młodszą o 12 lat siostrę , i jak czasami muszę ją popilnować a ona ogląda bajkę , to wtedy ja siadam na dywanie i oglądam jak dziecko a ona bawi się zabawkami :D mama sie zawsze ze mnie śmieje ,haha <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)