środa, 19 października 2011

Pobieraczek = oszustwo !

Witam ponownie,
Kilka minut temu weszłam na swoją pocztę e-mail. Miałam dużo nie odebranych wiadomości, więc zaczęłam je czytać. Natrafiłam na wiadomość z tematem 'wezwanie do zapłaty'. Nie wiedziałam o co chodzi, przecież nigdzie nic nie kupowałam. Treść wiadomości trochę mnie wstrząsnęła! Nadawcą był serwis Pobieraczek.pl. Jak w tytule notki, ten serwis to wielkie oszustwo, wyłudzają oni od ludzi pieniądze ; o W treści było napisane, że zgodnie z jakąś ustawą z kodeksu karnego, grozi mi sprawa sądowa. Co prawda miałam tam konto, więc szybko zaczęłam szukać w internecie jak je usunąć, okazało się, że się nie da! Znalazłam poradę w internecie, aby usunąć adres poczty i tak zrobiłam, teraz mam inny. Poczytałam trochę o tym w internecie i dużo się dowiedziałam. Od tej pory zacznę uważniej czytać wszystkie regulaminu. ^^ A Wam daję radę, abyście nie zakładali tam konta, a jeśli chcecie, to przyszykujcie pieniądze na opłatę za korzystanie z tego serwisu w wysokości 100 zł.


To tak ku przestrodze ^^
Paa ; *

2 komentarze:

  1. mój brat założył na tym gównie konto (na mój e-mail...) i też mi takie coś przyszło. nieźle się przestraszyłam, ale zignorowałam to i jakoś nie ma żadnej sprawy w sądzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak miałam , ale całkowicie to olałam bo wiedziałam co oni robią .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)