czwartek, 20 października 2011

Grad ?!

Elo,
Mam chwilkę, więc wpadłam tutaj. Najpierw chcę podziękować wszystkim za komentarze! Buziaki ; **. Tytuł notki pewnie was dziwi, ale w moim mieście niedawno padał grad. Nawet nie wiedziałam o co chodzi, spadł nie wiadomo skąd. Najpierw trochę popadał grad, potem deszcz i zaczęło wiać. Widać, że jesień zbliża się do nas wielkimi krokami! Po deszczu na niebie pojawiła się tęcza. Była mało widoczna, więc nie mam zdjęcia, ale znalazłam jakieś w internecie.



Byłam dzisiaj w Biedronce i kupiłam sobie śliczne tuchetki po domu. Jutro wstawię może zdjęcie. Dobra ja wracam do lekcji, bo mam strasznie dużo zadane. I do tego lektura na jutro, a ja jestem na okładce. ^^
Dobranoc, bo nie wiem, czy jeszcze tu wpadnę. ; **

3 komentarze:

  1. u mnie też grad padał ... ale z 4 dni temu .

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pogoda jest naprawdę zmienne, raz pada a raz jest nawet grad -,- ;)! fajne fotki, czekam na zdj. nowej tuchetki :D

    zapraszam:
    distuuurbia.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)