piątek, 9 września 2011

Weekend !!

Hej,
Dzisiaj w szkole było super, nie było lekcje bez śmiechu ; ) i jeszcze ten powrót z dziewczynami. < 33 Pozdrawiam je przy okazji .. A propo nagłówka zaczyna się weekend ! Postaram się go wykorzystać w 100 %, mam nadzieję, że plany wypalą. Dzisiaj może dodam jakieś fotki, bo idę na sesję, ale jeszcze nie wiem.
Szperałam troszkę w internacie za poszukiwaniem pufy do nowego pokoju i znalazłam taką, o której marzyłam :
http://www.sklep.meble.pl/p36714,pufa-pufy-taboret-taborety-pufka-pufki.html
Ta pufa bardzo mi się podoba i myślę, że przekonam mamę do jej zakupu. Jutro mam plany, żeby iść do miasta kupić kilka ciuchów, jak coś kupię to wstawię fotki moich zakupów. To do zobaczenia.
Paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)