piątek, 30 września 2011

Piątek < 33

Siema,
Dzisiaj nareszcie piątek, tylko szkoda, że nie mam żadnych planów. Cały tydzień był taki męczący, że szkoda gadać -.- Jutro mam urodziny, więc robię małą imprezkę w pizzerii. Dziewczyny musiały oczywiście kupić jakieś prezenty, ciekawe co to za niespodzianki. Jutro jak starczy mi czasu, to chętnie Wam pokażę moje upominki ^^.

Ostatnio prześladuje mnie chęć na zjedzenie Nutelli < 3 Myśląc o niej wyszperałam kilka grafik:

Bardzo chciałabym się znaleźć teraz w tym sklepie i zapewne szybko bym z niego nie wyszła ^^
To jest mega dobre < 33 (smakowałam we Włoszech)




PRAWDA !!!

Teraz postaram się trochę pouczyć, żeby weekend mieć wolny, ale coś mi się zdaję, że z tej nauki będą nici ; p
Paa ; ** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)