poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Wakacje . . .

Siemka,
napisałam, że wszystko nadrobię, więc to będzie dość długa notka, ale ciekawa. ; p 
Zacznę od wczasów we Włoszech. Było fantastycznie, pogoda dopisała i świetna zabawa także. Na przyszły rok też tam się wybiorę, bo bardzo mi się spodobało. ; ) Kilka fotek z wypadu za granicę ; p
Wenecja ... najpiękniejsze miasto jakie widziałam ^^
Małe żyjątko ^^
Aquapark ... najlepsza atrakcja na campingu : )
Morze ... już na pożegnanie ; (
To teraz kolonia w górach. Hmmm .. szkoda, że trwała tak krótko ; ( . Byłam na koloniach z kościoła w Łapszach Niżnych. Było po prostu super !!! Nigdy nie zapomnę tej kolonii ; p poznanie nowych ludzi i niezapomniane przygody z przyjaciółmi ... hahah . . aż z tych wspomnień chce mi się śmiać : ) Ale było warto pojechać . Kilka fotek:
Morskie Oko ... tak jest pięknie ! A powrót stamtąd będzie niezapomniany ... wracałyśmy z dziewczynami całe mokre ^^ przez chłopaków oczywiście ; p
Wodospady .. mmm .. ładny widoczek, ale robi dużo hałasu 
Widok z Trzech Koron . Pięknie 
Trzy Korony 982 m n.p.m. .. Widoki fantastyczne ♥ 
Pa ;*

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)