sobota, 9 lutego 2013

Czeeść :)

Siemka,
Niedawno wróciłam z urodzin Oli. Było bardzo fajnie, dawno się tak nie wybawiłam. Nareszcie mogłam się oderwać od kilku dołujących mnie spraw. Wrzuciłabym zdjęcia, ale najpierw muszę znaleźć jakieś normalne. Oczywiście z góry już wiem, że dziewczyny mnie za nie zabiją. ;p
W piątek w szkole strasznie podniosła mi się adrenalina. Przypał! Rozmowa z wychowawcą mnie zamurowała i wystraszyła. Chciał od razu dzwonić po panią pedagog i do mamy. Dobrze, że mama nie musiała jeszcze odbierać od niego telefonu. Ciekawe kiedy zadzwoni? Prawdę mówiąc to trochę się boję, ale to nie moja wina. -,- Oj tam, oj tam ... :D
I znowu, kiedy siedzę wieczorami na łóżku przy zapalonych świeczkach, ze słuchawkami w uszach i z telefonem w ręku. Cały czas mam nadzieję, że on napisze, że wszystko wróci do normy. Dlaczego kłótnie z najbliższymi muszą tak bardzo boleć? Ze słuchawek lecą tylko te melodie, które kojarzą mi się z nim. Nie kocham Go! Chcę tylko z nim rozmawiać, śmiać się i spotykać. Szkoda, że dzieli nas aż tyle kilometrów. :(

12 komentarzy:

  1. NO WIADOMO ZE NIE ZNAJDZIESZ BO JA JE ROBILAM :D
    ODE MNIE MASZ POZWOLENIE ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że chociaz na chwilke sie oderwalas. ;) jak tyle kilometrów dzieli cię od kogoś bliskiego... niefajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. może zapomni i już nie zadzwoni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chodzić na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. eh, odległość...skąd ja to znam..

    OdpowiedzUsuń
  6. o świetny blog
    i sądząc po zdjęciach w postach- ładna jesteś (bardzo ;) )
    ano OBSERWUJĘ ;)

    do wygrania KSIĄŻKA!
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)