niedziela, 15 lipca 2012

Jezioro

Siemka,
Jak Wam minęła niedziela? Mi całkiem dobrze. Byłam w pracy, ale o tym w innym poście napiszę. Muszę przez wakacje uzbierać trochę kasy na laptopa. ^^ Dzisiaj pokażę Wam co robiłam pierwsze dwa dni. Trudno będzie wybrać kilka zdjęć z tylu aż. :)
Pierwszy dzień byliśmy na plaży i wypożyczyłam z tatą kajak. Haha, było mega zabawnie. Wieczorem wyszliśmy na spacer pozwiedzać okolice i powiem Wam, że widoki były niesamowite, szczególnie nad jeziorami. Drugi dzień, korzystając jeszcze ze słońca, też spędziliśmy na plaży. Tym razem wypożyczyliśmy rower na wodę i popływaliśmy po jeziorze, a potem znowu kajak. Wieczorkiem na pizzę. Tamta pizza smakowała nieziemsko, nie tak jak te miastowe u mnie. ^^ To teraz może trochę zdjęć. :)
Widok z jeziora (w czasie pływania rowerem :)) na Giżycko.
Jedyny zachód słońca jaki udało mi się złapać ^^
Łapanie fal ~ MeGusta :D
Motorówka <3 Robiła takie fale, że pływając kajakiem prawie się wywaliłam -,-
Ja na rowerze. Haha, FacePalm. 
Wieczór drugiego dnia ... i nagle straciłam chęć na wakacje. Lało, lało i jeszcze lało :(
Mam nadzieję, że zdjęcia będą się podoba. Jutro kolejna dawka, być może zdjęcia z rejsu statkiem lub Giżycko. :) Idę coś zjeść i odpowiem na komentarze. Pa :*

17 komentarzy:

  1. ale fajnie! a u mnie taka brzydka pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie tamm *.*

    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i widoki ):

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz o tym,że masz świetnego bloga i na pewno będę wpadać do Ciebie częściej :*

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam teraz niedaleko Giżycka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam jest.. zazdroszcze wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak piekne miejsce i świetne zdjęcia ;]

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ?? ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)