wtorek, 11 czerwca 2013

Trochę normalności

Cześć,
Jej, jeszcze kilka dni i wakacje. <3 Bardzo się cieszę, każdy w końcu odpocznie od tej szkoły. Podczas wolnego nastawię się na poznawanie nowych ludzi w liceum. Ciekawa jestem, jaka będzie ta klasa. Będę starała się dobrze uczyć od samego początku, bo już mam plany związane ze studiami we Wrocławiu. :)

Dzisiaj dzień spędzony idealnie. Spacer z Sarą po mieście, a później dołączył Gerard. Jak zwykle ciekawe przygody mieliśmy. Siedzenie na 'domku' i wygłupy. Lubię to! Później sparing z Sarą i Gerdziem. Wszystko jest nagrane, chyba ich uduszę za te filmiki. Nawet Sara nagrywała mnie w mało odpowiednich momentach. Jutro powtórka. Jeśli wyrobię się z nauką. ;3

Porobiłam dzisiaj zdjęcia ubrań, w czwartek wstawię. Jednak ciuchy z sh będą trochę później, bo większość jest w praniu. Jutro idę się jeszcze przejść z Anią, bo będzie wyprzedaż. Może coś dla siebie znajdę. W ogóle muszę zrobić sobie listę, jakich ubrań potrzebuję na wakacje. Na pierwszym miejscu będą na pewno dżinsy rurki z obniżonym krokiem i jakieś spodenki do kolan też z krokiem. *.* Potrzebuję jeszcze jakiegoś nowego full' capu. Może jakiś z ćwiekami lub innymi przywieszkami. 
A Wy macie listy Must have?
Trochę ja ;3
Idę posprzątać, bo mama wyjechała z tatą na trzy dni i napisała mi całą listę do zrobienia. Moch ... -,- Postaram dzisiaj ogarnąć większość, żeby jutro mieć więcej czasu. Przydałoby się jeszcze uzupełnić ćwiczenia od chemii na jutro. Pa :*

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)