wtorek, 21 maja 2013

Mało czasu ;3

Cześć, cześć!
I znowu opuściłam blogowanie na kilka dni. Staram się to wszystko ze sobą połączyć, ale nie wyrabiam. Szkoła, znajomi, obowiązki w domu. Niektórzy nauczyciele do końca ciągną materiał i zapowiadają kolejne sprawdziany. Jednak powiedziałam sobie, że już odpuszczam.
Ostatnio przybyło mi mnóstwo zdjęć w aparacie. Staram się udokumentować wszystkie najważniejsze chwile spędzone ze znajomymi. Niedługo podzielę się z Wami nowościami i może zrobię jakiś outfit z nowymi nabytkami. Mianowicie - sukienki. Postanowiłam zacząć w nich chodzić, jednak nie wiem czy dobrze mi to pójdzie. ;3
Idę odpocząć, bo niedawno wróciłam z treningu. Kolejne dni zapowiadają się bardzo ciekawie. Czwartek duży sprawdzian z biologii. W piątek zawody, będzie ciekawie. A w weekend wypad na zdjęcia. 
Papa :*

2 komentarze:

  1. gdzie tym tam weszłaś :D
    oo jestem bardzo ciekawa jak wyglądasz w sukience i bardzo dobrze, że chcesz zacząć w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sprawdzian z biologi to zło, współczuję :)
    śliczne zdjęcie :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)