czwartek, 31 stycznia 2013

wycieczka

Siemka kochani :*
Wczorajsza wycieczka jak najbardziej udana. Dawno na takiej nie byłam. Atmosfera w autokarze rewelka. Fajnie było w końcu spędzić dzień z innymi. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała. Najpierw pojechaliśmy na Powązki, ale ulewny deszcz nie pozwalał pospacerować, dlatego szybko pojechaliśmy do Złotych Tarasów. Kupiłam sobie nawet sweterek - kiedyś pokażę. :p Tam mieliśmy 3 godzinki wolne, więc dobrze je wykorzystaliśmy. 
z internetu
A później do teatru. Na 'Metro'. Boże, ten musical był niesamowity. Zakochałam się w nim! Wszystkie te układy taneczne. Piosenki w wykonaniu całego zespołu. Super tancerze. Gratuluję reżyserowi takiej wspaniałomyślności. Gdybym miała okazje, to pojechałabym jeszcze raz. Może ktoś z Was na tym był? Jeśli nie to naprawdę zachęcam. 

I na koniec takie tam sweet'ki z Madzią :*


Dobra spadam. Muszę jeszcze ogarnąć w pokoju, bo jutro koledzy przychodzą. ~.~ Jutro też odpowiem na Wasze komentarze, bo dziś już mi się nie chce. A do tego konwersacja z Tomkiem wykończyła mnie psychicznie. :( Pa :*
PS. Od pewnego czasu gromadzą mi się zdjęcia w folderach, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego. To może niedługo jakieś mixy będą? :)

13 komentarzy:

  1. fajne hahah :3
    super blog:) zapraszam do mnie do komentownia http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/2013/01/blog-post_31.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na Metro nie bylam :) a foteczki niezle :D: D Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czaadowa wycieczka ;D oby wiecej takich bylo! swietne sweetki xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się bawiłyście a to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja bym chciała kiedyś odwiedzić Metro ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie :) Świetne zdjęcia xo

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)