niedziela, 4 grudnia 2011

niedziela .

Hej,
Ta niedziela była chyba najnudniejsza z wszystkich. Nic mi się dziś nie chce. Jedyną rzeczą jaką dziś zrobiłam były babeczki. Wyszły genialnie. Chociaż niektóre się trochę krzywo upiekły. Miałam dziś iść do schroniska i na łyżwy, jednak z powodu pogody z niczego nie skorzystałam. U mnie cały dzień padało i wiało. Teraz się trochę uspokoiło. Kilka zdjęć babeczek : )
Wczoraj obiecałam, że dziś dodam moje drobiazgi, które wczoraj kupiłam. Przy okazji jakaś fotka cyknięta z auta ^^
Może jeszcze tu napiszę, ale to bardzo późno. Teraz idę do brata i jego znajomych ^^
Dobranoc ;*

3 komentarze:

  1. babeczki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki - ukłon, zawsze chciałam się nauczyć je robić, ale nigdy nie mogę się do tego zebrać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)