czwartek, 15 grudnia 2011

na zakupy :)

Dzień dobry!
Czuję się już dobrze, w zasadzie mogłam iść już dziś do szkoły, ale mama mnie nie puściła. Nie lubię chorować, bo potem jest mega dużo zaległości i trzeba uzupełniać zeszyty. Niedawno wstałam i nie wiem za co się zabrać. Chyba obejrzę jakiś film, posprzątam trochę w pokoju i pójdę po prezenty dla rodziców. Dziś się wybiorę na trening, bo nie chcę opuszczać zajęć. Przy okazji wezmę od dziewczyn trochę lekcji ^^
Zastanawiam się co kupić, może jakieś kosmetyki jak co roku. Na mieście coś wymyślę :D
Hahah .. moje zakupy będą wyglądać podobnie :D
Idę sprzątać i coś zjeść. Pa :*
DZIĘKUJĘ za ponad 100 obserwatorów ;*

13 komentarzy:

  1. teraz jest już tyle możliwości na prezent... :) w empiku są fajne czajniczki z czapeczkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;)

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedświąteczne zakupy! Szkoda, że nie ma śniegu. Chociaż na ten jeden dzień :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też byłam ostatnio chora i w poniedziałek i we wtorek nie byłam w szkole ;p
    zdrowiej jak najszybciej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem z wybraniem prezentu niestety..:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęscie nie kupuję prezentów dla rodziców. Robię ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym musiała się wybrać na zakupy ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze razem z tatą kupuję mamie, a z mamą tacie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. twoja na pewno nie śmierdzi tak jak moja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj ja też muszę kupić prezenty dla najbliższych ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)