wtorek, 8 listopada 2011

Muzeum powstania warszawskiego

Hmm ... Muzeum ? Tam było super! Może to wszystko jest związane z historią, której nie lubię, jednak w muzeum zapamiętałam kilka faktów z powstania warszawskiego. Nie to co na lekcji, z której nic nie rozumiem. Wszystkie osoby, które jeszcze nie były w tym muzeum, ogromni zapraszam do odwiedzenia! Myślę, że będziecie zadowoleni. ; )

Z muzeum można wynieść kilka ciekawostek. Mianowicie: kartki z pamiętnika, opisujące powstanie i wojnę oraz 70 kartek z kalendarza, które mówią nam o codziennym przebiegu działań wojennych. 
Ze zdjęć to na tyle. Myślę, że wam się podobają. Wybrałam te, które mogły was zaciekawić. Zapraszam do komentowania wszystkich postów! Idę trochę się pouczyć i zrobić pracę na artystyczne. Może jeszcze tu zajrzę ; p
Pa ;*

4 komentarze:

  1. Chętnie bym je odwiedziła. Samej historii w szkole NIGDY nie lubiłam, jednak "praktyczna" mnie ciekawi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To muzeum ma jakiegoś ducha. Kartki z kalendarza doskonale oddają klimat :*. Właśnie ostatnio byłam z klasą w Warszawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam w 6 klasie i bardzo mi się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)