niedziela, 6 listopada 2011

filmowo ; )

Dzień dobry!
Dzisiaj wstałam wyjątkowo wcześnie, nie wiem jak to się stało. Najważniejsze jest to, że się wyspałam. Właśnie zajadam jakieś śniadanko. I włączyłam sobie film 'Żona na niby'. Z opisu wynika, że jest fajny, wielu osobom się podoba. Mam nadzieję, że ja też będę nim zachwycona. Jak obejrzę, to zdam krótką relację. Więc za jakieś cztery godzinki, bo film jest dość długi ; D Może nie usnę w trakcie oglądania.
Dziś umówiłam się z dziewczynami na kebaba. Więc niedługo idę się z nimi spotkać, a przy okazji zgram sobie zdjęcia z kolonii ^^
Do zobaczenia ;*

4 komentarze:

  1. Fajowe tło bloga <33333
    Mam prośbę, zajmuję się fotografią. Zależy mi na opinii innych ludzi nad faktem czy nadal się rozwijać. Na moim blogu udostępniam swoje prace, oceniłabyś je pod najnowszą notką w komentarzu? No właśnie, mam się pchać w ścieżkę fotografii dalej?ZAPRASZAM TEŻ DO POLUBIENIA MOICH ZDJĘĆ NA FACEBOOKU!http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie to komedia romantyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym filmie, to zdaj relację, może sama obejrzę:) Pozdrawiam i obserwuję! http://esthrelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałem o tym filmie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)