środa, 23 listopada 2011

do ortodonty :D

Hej,
Niedawno wróciłam ze szkoły, bo śpieszę się na wizytę do ortodonty. Idę na zakładanie aparatu. Miesiąc temu pisałam, że będę miała aparat, a to tak szybko zleciało. Nie wiem czy mam się bać, czy co innego robić. W szkole było dzisiaj nawet fajnie, muszę zrobić tylko pracę na artystyczne, bo mi się na lekcji nie udała. Z biologii pani oddawała nasze sprawdziany i dostałam następną tróję do kolekcji -.-
Haha ... różowo ..
Idę coś zjeść, umyć zęby i lecę na wizytę. Możecie się chyba spodziewać zdjęcia mojego aparatu.
Pa ;*

5 komentarzy:

  1. mnie kojarzy się on boleśnie, ale mimo wszystko moje zęby byłyby dzisiaj katastrofą gdyby nie aparat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh , ja też powinnam mieć aparat , ale odwlekam to jak tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałem taki aparat na zębach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra nosi, ale ona nie ma stałego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)