poniedziałek, 17 października 2011

Dużo zdjęć ;)

Hejka,
Dzisiaj w szkole było nawet fajnie. Jednak mam zły humor, nie wiem czemu. Jak pisałam w poprzednim poście, wyjechałam na cały weekend. Byłam w miasteczku koło Wrocławia. Mam dużo zdjęć, ale pokażę te najładniejsze. Gdyby była ładniejsza pogoda i troszkę cieplej z pewnością miałabym więcej zdjęć. W piątek było  okropnie zimno, nawet nie chciało mi się robić zdjęć, bo bałam się, że palce mi zamarzną. A teraz kilka fotek. Niebo było tam przepiękne!






A teraz kilka zdjęć, na których jestem ja. Wstawiam tylko trzy, bo te mi się najbardziej podobają. ^^ Widoki były super!




Kupiłam sobie tam kilka rzeczy. Jedną z nich jest maskotka - Smerf. Nie mogłam jej się oprzeć jak to zobaczyłam. Smerfik jest przesłodki! Weszłam także w posiadanie kilku figurek piesków, z dużymi głowami a małym tułowiem. Są super!



Jak na razie to wszystko, biegnę teraz do dentystki, bo będę miała aparat na zęby. ^^
Wpadnę potem. Pa ; D

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)