wtorek, 18 października 2011

"Loczek Blond" - Smerfne hity

Hejka,
Dzisiaj w końcu wyszło trochę słońce, jednak powietrze jest strasznie mroźno. I nadal zimno! Niedawno wróciłam ze szkoły i właśnie wzięłam się za lekcje. Weszłam na YouTube w poszukiwaniu kilku piosenek. Po wpisaniu hasła w propozycjach wyskoczyły mi 'smerfne hity'. Aż musiałam to włączyć, jedna z nich jest bardzo pozytywna ^^ sami wysłuchajcie, trochę śmieszne, takie smerfne. Hahah ...


Idę troszkę się pouczyć i zrobić album na zajęcia artystyczne. Wpadnę wieczorkiem, może. 
Paa ; p

2 komentarze:

  1. hihi <3
    + dzięki za komentarz u mnie , obserwuje i również zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)